sobota, 12 maja 2012

Ulubione miejsce...


Jako iż pogoda za oknem iście jesienna, na poprawę humoru postanowiłam przejrzeć zdjęcia z folderu zatytułowanego " oł je ". Tak, mam folder o nazwie oł je, gdzie znajdują się ulubione zdjęcia z ulubionych miejsc, dni, wakacji itd. Tam wygrzebałam zdjęcia z mojego ulubionego miejsca.
Na każdą porę dnia i nocy, na każdą porę roku (zwłaszcza taką jak dziś), na każdą okazję,


Falanster to kawiarnia, księgarnia, sklep fair trade, galeria.
To również miejsce Kuchni Społecznej - gotujesz wegańską potrawę, przynosisz, zwracają ci koszty przygotowania potrawy, płacisz 10 zł i jeszcze ile chcesz ze wszystkich przyniesionych potraw. Jeśli nie masz smykałki jak inne kucharki - płacisz 10 złociszy i po prostu wcinasz.
Zebrane pieniądze idą na szczytny cel.
A za sprawą organizowanego cyklicznie Ekobazaru można zaopatrzyć się w zdrową, ekologiczną i regionalną żywność (trochę tu wtedy ciasno i za wiele rzeczy się tu nie zmieści ale i tak można coś dobrego kupić!).


Jest to moja ulubiona wrocławska klubokawiarnia.
Chodź muszę dodać, że ich gorąca czekolada mi nie smakuje :(
ale co tam, nie samą czekoladą człowiek żyje!


Warto odwiedzić!
Falanster, ul. św. Antoniego 23, Wrocław

10 komentarzy:

  1. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna idea takiego miejsca :) bardzo przytulne, niemal "domowe" ;)))

    te wazelinki są chyba nawet w niektórych Rossmannach :) i aptekach :) poszukaj, na pewno znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe klimatyczne miejsce... Chętnie bym się tam wybrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:00

    och, ja chcę kawę!

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda na bardzo fajne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne miejsce :) szkoda, że u mnie w mieście nie ma czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10:31

    Fajny rower!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne miejsce, siedziałabym godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjemne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chcialam dodac do ulubionych ale nie ma chyba takiej opcji:)
    Moja kolezanka uwielbia to miejsce, skyszalam wiele i jak bede w okolicy nastepnym razem w pl a mieszkam w okolicy na pewno sie wybiore na nie czekolade:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...