niedziela, 22 grudnia 2013

CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA?!


W tym roku jestem w nastroju anty-świątecznym. Nie gotuję, nie sprzątam, ba, nie kupuję prezentów! Denerwuje mnie całe zamieszanie związane z tymi 3 dniami, wszystkie posty, informacje, wiadomości... Chociaż muszę przyznać, że świąteczne piosenki, jak na złość, wryły się w mój łeb i za chiny pana nie chcą go opuścić!
Tak czy siak, zupełnie nie jestem w świątecznym nastroju i nie lada wysiłek musiałam włożyć w przyniesienie z piwnicy mych jedynych 2 ozdób świątecznych, na które patrze z niepokojącą mnie pogardą...
Może to dlatego, że spędzę je w rozjazdach i w sposób jaki nie lubię i sama myśl o zbliżających się dniach wzbudza we mnie rozdrażnienie... I w ogóle mam jakieś takie poczucie, że święta kiedyś a dziś, to dwie zupełnie inne historie...

Dlatego też lenię się w mym nieświątecznym domu, kończę przeglądać już niemal archiwalny numer Smaku (tak, doszedł do mnie dopiero teraz :(, zaraz sięgam po Fantastyczne samobójstwo zbiorowe Paasilinna - tematyka iście nastrojowa i przygotowuję się mentalnie do jutrzejszego wyjazdu "tour de pologne"...


Tak czy siak, życzę Wam wszystkim dobrych Świąt, abyście spędzili je w sposób na jaki macie ochotę i oczywiście dobrego Nowego Roku, aby nie był gorszy niż ten już odchodzący.

P.s. Do wszystkich w podobnym nastroju: nie smućcie się za bardzo, za rok znów święta!
Do wszystkich świątecznych entuzjastów: nie radujcie się, za 5 dni będzie już po wszystkim!


5 komentarzy:

  1. Ja tylko sprzatam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem tak po prostu jest. za rok będzie lepiej : ) w każdym razie Twój nick jest bardzo proświąteczny! ; ) pozdrawiam i mimo wszystko pogodnych świat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego w święta :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kubek masz, skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba z jakiegoś hipermarketu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...