poniedziałek, 16 grudnia 2013

New in!


Witajcie! Dziś szybki podgląd na kilka nowości, które nabyłam w ostatnich dniach. Na mojej liście kosmetycznej koniecznej do zrealizowania "jak najszybciej" jest jeszcze kilka rzeczy, ale na razie ich nie znalazła i pewnie na ponowne łupy wybiorę się dopiero w styczniu...
Ale do rzeczy!
Zacznę nietypowo, bo od prawej strony :)
- Emolium - krem ochronny na wiatr i mróz - czyli mam nadzieje moja tajna broń na nadchodzącą zimę, ale użyłam dziś rano i średnio mi się spodobał (mam 2 inne produkty tej firmy i utwierdzam się w przekonaniu, że nie jest ona dla mnie...)
- Ziaja x 4, czyli: Naturalny oliwkowy szampon do włosów - wiecie, że chyba nigdy wcześniej nie miałam szamponów z Ziaji?!, Serum energizująco-dotleniające, seria pro - coś co ma ukoić moje rozszerzone naczynka oraz Maseczka nawilżająca - uwielbiam wersję oczyszczającą i jestem bardzo ciekawa tej! Plus próbka kremu z bio olejkiem arganowym.
energizująco-dotleniające
energizująco-dotleniające


A! Chciałam jeszcze wspomnieć, że te sklepy firmowe Ziaji bardzo mi się spodobały i chyba będę częściej tam zaglądać :) Co o nich myślicie?

4 komentarze:

  1. tez mam ten krem emolium, czeka na swoja kolej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy ci podpasuje, bo mi chyba nie bardzo :(

      Usuń
  2. Też je lubię ale ceny zazwyczaj są wyższe dlatego wolę kupować gdzie indziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki ziaji. Pomimo, że ich cena jest niewysoka uważam, że jakość jest całkiem dobra.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...