poniedziałek, 13 stycznia 2014

O imieninowym prezencie czyli duża zniżka na zestaw PAT&RUB


Gdyby mnie ktoś spytał, co jest moim zboczeniem w pielęgnacji ciała, bez wahania odpowiedziałabym, że peelingi! W zasadzie tylko ten jedne kosmetyk używam z prawdziwą przyjemnością.
Dlatego też od dłuższego czasu miałam niezmierną ochotę wypróbować peelingi z PAT&RAB, jednak ich regularna cena (ok. 80 zł i więcej za 500 ml) skutecznie mnie odstraszała.

Ale jako iż grudzień obfitował w prezentowe okazje - me zacne imieniny i urodziny, postanowiłam zażyczyć sobie coś, czego sama pewnie nigdy bym sobie nie kupiła. Mianowice właśnie peeling tej marki. A jako iż podczas przechadzki po stornie merlin.pl zobaczyłam zestaw "błogie otulenie" w niezłej cenie, zachciało mi się go od razu! No i dostałam!

 
W jego skład wchodzi:
- balsam do rąk 100 ml,
- masło do ciała 250ml,
- scrub cukrowy 500 ml,
wszystko o zapachu ciekawie zapowiadającej się mieszanki karmelu, cytryny i wanilii.


Na początku miałam małe wątpliwości, że może skoro to wyprzedaż to data ważności się kończy
(w końcu to kosmetyki eko, naturalne i inne szmery bajery, to pewnie nie mają za długiego terminu przydatności...), ale po konsultacji z obsługą klienta moje wątpliwości zostały szybko rozwiane
(a jak się okazało kosmetyki ważne są do 2015 roku, o zgrozo!).
Zdradzę wam też, że scrub już raz użyłam i jestem bardzo zaskoczona.
W ofercie wyprzedażowej są też inne zestawy, więc jeśli zastanawialiście się nad zakupem, warto teraz się dokładniej rozejrzeć (wyprzedaże PAT&RUB są też m.in. w Sephorze).

Cena regularna tego zestawu to 203 zł, po przecenie 109,99 i znajdziecie go dokładnie TUTAJ.
(nie wiem czy wiecie, ale merlin.pl ma w kilku, niestety nielicznych miastach, stacjonarne punkty odbioru towaru, czyli za przesyłkę nic nie płacicie).


15 komentarzy:

  1. Skusiłam się na peeling i krem do rąk :) Chciałam jeszcze masło, ale było wykupione w sklepie internetowym P&R. Byłam też wczoraj w Sephorze gdzie cała seria jest przeceniona (35zł za masło!), ale zostało już tylko orzeźwiające, które mam. Ogólnie bardzo polubiłam się z kosmetykami tej marki i cieszę się, że serię otulającą wprowadzili do stałej sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja bym chyba wolała orzeźwiające, bo ten zapach chyba średnio mi odpowiada, z resztą jego aplikacja też, ale użyłam go tylko raz więc zobaczymy jak się sprawy potoczą :)

      Usuń
  2. Ja tez kocham peelingi:) teraz mam nawet do ust;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling do ust do świetna sprawa!

      Usuń
  3. nie kuś kobieto:) a jaka data waznosci ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Znikł już z wyprzedaży :(

      Usuń
  5. jezeli gdzies w okolicy masz sklep tk maxx to koniecznie poszukaj tam peelingow marki OCCO. To jedne z najwspanialszych peelingow jakie mialam, tez w regularnej cenie bardzo drogie, ale w tk maxx mozna za ok 30-40 zl je kupic. warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, więc na pewno spróbuję!

      Usuń
  6. Ja ostatnio zaopatrzyłam się w peeling z tej serii na merlinie :) Zapłaciłam niecałe 40zł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Duzo slyszalam o tej firmie i jesli ja bym znalazla taka okazje to zapewne tez bym sie skusila :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takiej oferty żal byłoby nie skorzystać :) Mam z tej serii masło i balsam do rąk, niestety zapach podszedł mi tak średnio, spodziewałam się odrobinę czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena mnie troszeczkę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, ale w ramach prezentu imieninowego czemu nie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...