sobota, 1 lutego 2014

Styczeń 2014.


Nie to żeby zazwyczaj czas płyną mi jakoś specjalnie wolno, ale styczeń skończył się w tempie błyskawicznym!
Sporo się działo, zwłaszcza dnia wczorajszego i mam nadzieję, że luty będzie spokojniejszy.
A o to kilka migawek z ostatnich 31 dni.



1. Jeden z tych dni, gdy noc trwała jakieś 5 godzin, a zaraz po przebudzeniu trzeba było wziąć się do roboty :/.
2. Czekoladki prosto z Rosji! Dobrze, że moi znajomi podróżują częściej niż ja ;)
3. Orzeszki piniowe - zupełnie mi nie posmakowały, aż byłam delikatnie mówiąc zaskoczona, że z tych małych paskudztw powstaje tak pyszne pesto!
4. Zima, prawdziwa zima!
5. 'Love stories suks! But we could still fuck!' - czyli uliczne motto prosto z Oslo :)
6. Gromadzę kosmetyczne smakołyki - szykuje się rozdanie!
7. Mała różowa nowość, czyli jajko z Inglota.
8. Miałam zadanie, właściwie niemożliwe do wykonania! - wybierz kilka zdjęć, z tysięcy!
9. Kubek odziedziczony po babci! Uwielbiam!
10. Jedna z miłości mego życia, czyli diamentowo błyszczący granat!


2 komentarze:

  1. நாம் பல்வேறு சுகாதார பிரச்சினைகளை சிகிச்சை, வழங்கப்படும் மற்றும் தானிய முற்றிலும் நோயைக் குணப்படுத்த முடியும் என்று ஒரு மருந்து பயன்படுத்தி ஒரு தீர்வு வழங்கும்.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...